BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 4, 2010

Aquarius Girl...;)


Assalamualaikum wbt buat blog readers...
Alhamdulillah kita dah masuk bulan kedua dlm tahun 2010 ni. Mmm...tu yg buat sha x senang duduk bila dah masuk bulan dua ni....huhuhu...Tapi kenapa sha ckp mcm tu ek? Sbbnya bulan februari ni la mencatat sejarah kelahiran anak ketiga keluarga arwah Ustaz Said dan Puan Mariati. Hehe...so dlm bulan februari 2010 ni jugak la bertambah setahun lagi umur sha. Alhamdulillah Allah masih beri sha kesempatan utk bernafas di bumi milikNya ini...Syukur Alhamdulillah...

Bulan Februari ni juga org kata bulan cinta...yeke? Sha pun x pasti tentang istilah tu tapi maybe disebabkan kehadiran Valentine's Day dlm bulan Februari ini, maka org kenali bulan Februari ni bulan cinta....maybe kot...hehehe

Kat sini sha nak share sesuatu dgn readers semua. Masa zaman sha study dulu, ada kawan sha yg agak fanatik dgn horoscope. Kawan sha tu suka mengenali seseorang melalui bulan kelahiran. Dgn cara itu, sha rasa kita lebih mudah utk mendampingi seseorang. Sha bukan kata horoscope tu benar 100% tapi mungkin ada betulnya. Apa2 pun itu semua kehendak dan takdir Allah rite? ;)

K...memandangkan sha dilahirkan dlm bulan februari, so sha ingat nak share dgn semua org tentang diri sha dan diri kawan2 yg lain yg dilahirkan dlm bulan ni...Jom kita share sama2 ;)

Bulan Februari
Berfikiran abstrak , sukakan benda yang reality dan abstrak, intelligent, bijak dan genius , berpesonaliti yg mudah berubah , mudah menawan org lain, agak pendiam. Pemalu dan rendah diri , jujur dan setia pd segalanya, keras hati untuk mencapai matlamat, tidak suka dikongkong , mudah memberontak apabila dikongkong , suka kegiatan yg lasak , emosinya mudah terluka dan sgt sensitif, mudah mempamerkan marahnya , tidak suka benda yg remeh-temeh, suka berkawan tapi kurang mempamerkannya, sangat berani dan suka memberontak, bercita-cita tinggi dan suka berangan-angan dan ada harapan utk merealisasikan impiannya, pemerhatian yg tajam, suka hiburan dan sukan, suka benda yg bersifat seni, sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran, berkecenderungan pd benda yg tahyul, amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros, belajar untuk mempamerkan emosi.


Mmm...itu adalah tafsiran dari kajian yg telah dilakukan oleh Dr. Fadzilah Kamsah. Dan bila sha baca balik, terus terang sha kata, 90% daripadanya adalah diri sha. Hehehe....Tapi itu mungkin hanya kebetulan dan tak semua org pastinya akan dpt keputusan yg sama....kan?

Dlm ilmu astrology, sha ni tergolong dlm kumpulan yg berbintang 'AQUARIUS'...Nnti kita sama2 cek mcm mana characteristics org yg berbintang aqua ni k? Jumpa lagi....adios ;)

0 comments: