BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 21, 2009

Graduation Day...

Alhamdulillah...syukur ke hadrat ilahi kerana kita masih diberi peluang utk bernafas lagi pada hari ni...Seperti yg dirancangkan, hari ni ada program di sekolah, Majlis Graduasi Tahun 6. Walaupun keputusan UPSR tahun ni agak menurun, tapi alhamdulillah dgn berkat dan kesabaran guru2 yg mendidik anak2 murid ni akhirnya berjaya jugak mendapat 5A dan 4A1B. Alhamdulillah...Walaupun saya ni x mengajar tahun 6, tapi saya turut sama tumpang gembira dgn kejayaan anak2 murid sekolah ni. Moga guru2 tahun 6 ni akan terus berusaha mencapai kejayaan yg lebih cemerlang tahun depan insyaAllah...Sekalung tahniah buat murid2 yg telah berjaya dan sekalung penghargaan buat guru2 yg telah banyak berkorban segala2nya utk anak2 murid tersayang ;)

Dan hari ni juga alhamdulillah saya sempat 'mengexplore' dan 'merenovate' blog saya supaya nampak lebih menonjolkan diri saya yg sebenar...hehe...ok tak agak2 nya ek? ;)
Kenapa ada ros? Sebab sy mmg suka sgt2 dgn redrose. Kenapa ek? Entah la. Biasa la perempuan dan bunga mmg x dpt dipisahkan. Lagi2 org seperti sy ni yg dikatakan 'minah jiwang' ni...hehehe...

Kenapa ros? Kalau nak diikutkan mmg ada bnyk jenis bunga kat Malaysia ni contohnya, carnation, lily, jasmin, bunga raya etc. Tapi bagi saya, dlm bnyk2 bunag tu, ros jgak yg mendapat tempat di hati sy...:)

Kenapa warna merah? Sebab sy mmg suka ros yg berwarna merah walaupun bunga ros kat Malaysia ni ada mcm2 colour...Dan setiap color bagi ros tu ada mcm2 makna yg tersirat. Mcm tu jgak dgn ros yg berwarna merah.

Rasanya dah terjawab soalan2 yg bakal ditanya kepada saya memandangkan blog sy ni dah berwajah baru ;)Buat followers dan semua pembaca, kalau ada komen yg membina tu bleh la share dgn sy supaya sy bleh improve blog sy ni di masa akan dtg ;)

0 comments: